Συνέντευξη στον Νίκο Χιδίρογλου
«Η Χρυσή Αυγή έχει γίνει ένα δεκανίκι του ΣΥΡΙΖΑ»
Η εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Προεδρία της Ν.Δ. πολλοί θεωρούν ότι άφησε πολύ μεγάλο κενό στα δεξιά του Κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Οι ζυμώσεις εκεί αλλά και στον ευρύτερο δεξιό και πατριωτικό χώρο, είναι έντονες. Το μεταναστευτικό αλλά και η απαράδεκτη εξάρτηση της χώρας μας από υπερεθνικούς μηχανισμούς, ενισχύει τις προαναφερόμενες ζυμώσεις αλλά και την γενικότερη δυναμική που αναπτύσσεται. Ένα νέο Εθνικιστικό κίνημα, με πυρήνες σε όλη την επικράτεια, έρχεται να θέσει νέα δεδομένα.
Ερ: Μια κίνηση με επωνυμία έκπληξη και συνάμα πρόκληση. ΛΕΠΕΝ. Τι ακριβώς θέλετε να πείτε με αυτή την επωνυμία, τι υπονοείτε;
Δημήτρης Ζαφειρόπουλος: Σαφώς τα ακρωνύμια του κόμματος αυτού παραπέμπουν στον ηγέτη του Γαλλικού Εθνικού Μετώπου. Αυτό δεν μας ενοχλεί, αντίθετα μας τιμά. Γιατί τιμάμε τους αγώνες του Ζαν Μαρί Λεπέν, τιμάμε τους αγώνες του Εθνικού Μετώπου και γενικότερα πιστεύουμε ότι οι εθνικιστές της Ευρώπης, μόνο ενωμένοι και συνεργαζόμενοι μπορούν να νικήσουν την Παγκοσμιοποίηση. Δεν απολογούμαστε σε κανέναν, ανήκουμε στον Εθνικιστικό χώρο, στον Ελληνικό Εθνικιστικό χώρο, αλλά συνάμα, όπως σας είπα προηγουμένως, μιλάμε και θέλουμε να συνεργαστούμε εντονότερα και συντονισμένα με τα υπόλοιπα Εθνικιστικά και Αντιμεταναστευτικά κινήματα που υπάρχουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Χρήστος Ρήγας: Εμείς σαν Λαϊκή Ελληνική Πατριωτική Ένωση, ενώνουμε εδώ στην Ελλάδα όλες τις πατριωτικές δυνάμεις, συνδέσμους, πατριωτικά κινήματα και θα κατέβουμε ενιαία, όταν και όποτε γίνουν οι εκλογές.
Ερ.: Ο χώρος που θέλετε να καλύψετε και οι άνθρωποι στους οποίους απευθύνεστε, αποτελούσαν, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, προνομιακό πεδίο για την Χρυσή Αυγή. Σε τι δεν σας καλύπτει εσάς, το κόμμα αυτό και σε τι διαφοροποιείστε;
Χ.Ρ.: Είμαστε ένα κίνημα, ένας πολιτικός φορέας, που διαφοροποιούμαστε πρώτα απ’ όλα, στην οικογενειοκρατία. Εμείς, η Λαϊκή Ελληνική Πατριωτική Ένωση, είμαστε κατά της οικογενειοκρατίας. Δεν μπορεί αυτή την στιγμή ο κ. Μιχαλολιάκος να βγαίνει και να φωνάζει κατά της οικογενειοκρατίας και ο ίδιος να έχει μέσα την γυναίκα του, την κόρη του, τον γαμπρό του, δεν γίνεται. Και κάτι άλλο: Να πάμε στο δημοψήφισμα. Η Χρυσή Αυγή όταν με το νομοσχέδιο που κατέβασε ο ΣΥΡΙΖΑ, ήταν μαζί τους στο ΟΧΙ, και στο ΟΧΙ ήταν τουρκόφιλα στοιχεία της μουσουλμανικής μειονότητας, που παίρνουν εντολές από το τουρκικό προξενείο. Εμείς, είμαστε ένα πατριωτικό κίνημα που θα ενώσει, θα το ξαναπώ, όλες τις πατριωτικές δυνάμεις, που δεν θα έχει καμία σχέση με αυτά που είπε ο κ. Μιχαλολιάκος σε συνέντευξή του για κάποιους, ότι είμαστε οι ηττημένοι του ’45. Εμείς είμαστε καθαρά εθνικιστικό πατριωτικό κίνημα και τίποτε άλλο.
Δ.Ζ.: Η Χρυσή Αυγή ξεκάθαρα έχει γίνει ένα δεκανίκι του ΣΥΡΙΖΑ, του διεθνιστικού ΣΥΡΙΖΑ. Δεν μπορείς μία εβδομάδα μετά την κατάθεση του εθνοκτόνου νομοσχεδίου για την παροχή ιθαγένειας στους μετανάστες να πηγαίνεις και να ενισχύεις το άνευ ουσίας, όπως αποδείχτηκε, δημοψήφισμα. Δεν μπορείς να παίρνεις σε πολλά νομοσχέδια, θέσεις, παράλληλες με αυτές της κυβέρνησης του Αλέξη. Επίσης, διαφοροποιούμαστε, ότι εμείς είμαστε κατά του αρχηγισμού, κατά της οικογενειοκρατίας. Η Χρυσή Αυγή θέλει να γίνει το ΚΚΕ της Δεξιάς. Εμείς θέλουμε να ενώσουμε όπως είπαμε και προηγουμένως, όλες τις γνήσιες πατριωτικές και εθνικιστικές δυνάμεις, χωρίς αρχηγισμούς, με συλλογική ηγεσία, με συνεργασία, με διάλογο. Και κυρίως δεν θέλουμε να ποινικοποιήσουμε τον εθνικιστικό αγώνα με πρακτικές οι οποίες στο πρόσφατο παρελθόν δείξανε πού οδηγούν τους εθνικιστές: Στην φυλακή. Γιατί πρέπει να το λέμε αυτό, στις φυλακές αυτές, βρίσκονται δεκάδες νέα παιδιά, τα οποία από τις λάθος πρακτικές της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής, είναι κατηγορούμενα και φυλακισμένα. Κανείς δεν μιλάει γι’ αυτούς και τους έχουν όλοι ξεχάσει, ακόμα και η ίδια η ηγεσία τους.
Ερ.: Αγροτικές κινητοποιήσεις, λοιπόν. Ποιες είναι οι θέσεις σας για το μείζον αυτό θέμα που άπτεται της επιβίωσης του έθνους;
Χ.Ρ.: Εμείς, η Λαϊκή Ελληνική Πατριωτική Ένωση, είμαστε δίπλα στον Έλληνα αγρότη. Γιατί οι Έλληνες αγρότες είναι αυτοί που δίνουν πνοή στην πατρίδα μας, στο έθνος μας. Χωρίς τον Έλληνα αγρότη, η πατρίδα μας τελειώνει. Με αυτά τα δυσβάσταχτα φορολογικά μέτρα και το ασφαλιστικό, το αγροτικό, ο Έλληνας αγρότης καταστρέφεται. Δεν μπορεί ο Έλληνας αγρότης με αυτά τα μέτρα και με το πετρέλαιο να είναι στα ύψη να μπει στο χωράφι μέσα. Η Ελλάδα μας, η πατρίδα μας, χωρίς τον Έλληνα αγρότη, το ξαναλέω και το τονίζω, καταστρέφεται, γιατί όταν ο Έλληνας αγρότης παίρνει πετρέλαιο με ένα ευρώ και στην Γαλλία και στην Γερμανία παίρνουν με 20 και με 30 λεπτά πετρέλαιο, δεν μπορεί να τους ανταγωνιστεί. Αν πάμε στις λαϊκές, δεν θέλω να λαϊκίσω εδώ, αλλά βλέπουμε ότι η πατάτα από την Αλγερία και την Αίγυπτο έρχεται στην Ελλάδα με δέκα λεπτά. Πώς θα ανταγωνιστεί ο Έλληνας αγρότης, που για να δώσει την πατάτα του θέλει 40 και 50 λεπτά; Άρα, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί. Εμείς σαν Λαϊκή Ελληνική Πατριωτική Ένωση θα το φωνάζουμε δυνατά: Η ελληνική γη μπορεί να παράγει για 12 εκατομμύρια ανθρώπους, το είχε πει και ο μεγάλος Εθνάρχης, Ιωάννης Μεταξάς.
Δ.Ζ.: Δεν είναι τυχαίο ότι η συγκεκριμένη αριστερή κυβέρνηση επιλέχθηκε από τους διεθνείς τοκογλύφους για να περάσει αυτά τα αντιαγροτικά μέτρα. Η αριστερά, ιδεολογικά έχει μίσος προς τους αγρότες. Δεν θέλει ανθρώπους που να είναι δεμένοι με την γη τους. Η αριστερά θέλει μάζες εξαθλιωμένων προλετάριων, για να μπορεί να τους ελέγχει, να τους εξισώνει με τους μετανάστες και να μπορεί να τους ελέγξει. Ενάντια σ’ αυτό, εμείς θα αγωνιστούμε μέχρι το τέλος.
Ερ.: Σήμερα στην Ευρώπη, με αφορμή το μεταναστευτικό, παρατηρείται μια κοσμογονία στον εθνικιστικό αλλά και στον αντισυστημικό δεξιό χώρο. Προσδοκάτε κάποιες συνεργασίες με κινήματα του εξωτερικού;
Δ.Ζ.: Η ισλαμοποίηση, η έντονη μεταναστευτική ροή από τον Τρίτο Κόσμο είναι απόλυτα φυσιολογικό να δυναμώσουν όλα τα κόμματα και τα κινήματα που μιλούν για ταυτότητα, παράδοση και εθνικό κράτος. Σας είπα και στην αρχή της κουβέντας μας ότι ήδη μιλάμε με πολλά απ’ αυτά τα κινήματα και προσδοκούμε την ευρύτερη ευρωπαϊκή συνεργασία. Θεωρούμε ότι καμία χώρα μόνη της δεν μπορεί να γυρίσει στις εθνικές αξίες στις οποίες πιστεύουμε και ότι υπάρχει γενικότερη κίνηση στους ευρωπαϊκούς λαούς για επιστροφή σε έννοιες όπως η παράδοση, η θρησκεία, η εθνική ταυτότητα, η πολιτισμική διαφοροποίηση από το αμερικάνικο μοντέλο αλλά και το τριτοκοσμικό. Μιλάμε με το Εθνικό Μέτωπο της Γαλλίας, μιλάμε με πολλές κινήσεις στην Ιταλία, μιλάμε με Γερμανία, Ολλανδία, Αυστρία, Ισπανία και Ανατολική Ευρώπη.
Ερ.: Η Ευρώπη αλλάζει, το μεταναστευτικό ή όπως το λένε κάποιοι προσφυγικό, ουσιαστικά αλλάζει την σύνθεση του πληθυσμού της Γηραιάς Ηπείρου. Ποιες πιστεύετε ότι θα είναι οι συνέπειες απ’ αυτή την εξέλιξη; Όχι μόνο οι πολιτικές αλλά και οι πιο ουσιαστικές.
Χ.Ρ.: Άλλοι κλείνουν τα σύνορα όχι εμείς οι Έλληνες. Οι Σκοπιανοί, σύνορα κλείνουν οι Αυστριακοί, σύνορα κλείνουν οι Ούγγροι, οι Γερμανοί. Εμείς ανοίξαμε τα σύνορα για να περάσουν. Ο κ. Σόιμπλε, όμως, που κουνάει και το δάχτυλο μας λέει αν δεν κάνετε συνεργασία, με τους Τούρκους, περιπολίες μαζί, να ξέρετε ότι θα σας βγάλουμε από την Σένγκεν. Και εμείς του λέμε του κ. Σόιμπλε, εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε ρατσιστές, ρατσιστές είναι οι Γερμανοί. Εμείς, σαν Έλληνες, τους είπαμε ελάτε να περάσετε από εδώ, αλλά δεν θα μας πουν οι μετανάστες τι φαΐ θα φάμε. Οι λαθρομετανάστες, αλλά και όσοι ήρθαν που δεν είναι πρόσφυγες, όπως είναι οι Αλγερινοί, οι Αφγανοί, ήρθαν και αλλοιώνουν τις φυλές της Ευρώπης.
Δ.Ζ.: Η Ελλάδα αντιμετωπίζει, και όλη η Ευρώπη, μεταναστευτικό πρόβλημα εδώ και δεκαετίες. Απλά τα πρόσφατα γεγονότα στην Μέση Ανατολή, έχουν εντείνει αυτό το ζήτημα. Όσο για την «καραμέλα» του προσφυγικού που αναφέρατε, και μας πιπιλάνε εδώ και αρκετούς μήνες, ο ΟΗΕ ορίζει ξεκάθαρα και σαφέστατα ποιος είναι ο πρόσφυγας, ποιος είναι ο μετανάστης, ο νόμιμος και ο παράνομος. Δεν είναι πρόσφυγες αυτοί οι άνθρωποι που έρχονται εδώ πέρα. Αυτοί είναι άνθρωποι που έρχονται για να αποικίσουν την Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη, να μεταφέρουν με το ζόρι τα δικά τους έθιμα, τον δικό τους τρόπο ζωής, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με την Ελληνική παράδοση και την παράδοση του κάθε Ευρωπαϊκού λαού, είτε στην Ανατολική Ευρώπη, είτε στην Δυτική Ευρώπη. Εμείς είμαστε κάθετοι, γιατί θεωρούμε ότι η εθνική ταυτότητα, η εθνική παράδοση και ο πολιτισμός είναι τα μέγιστα τα οποία οφείλουμε να προστατεύσουμε για να υπάρχουμε και να παραδώσουμε μια χώρα που θα λέγεται Ελλάδα στα παιδιά μας.
ΕΡ.: Υπάρχει ένα φαινόμενο στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου είμαστε εν μέσω των προκριματικών εκλογών για τα χρίσματα των δύο μεγάλων κομμάτων. Περνώντας στο Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, που εδώ ενδεχομένως μας ενδιαφέρει πιο πολύ, βλέπουμε ότι η αντισυστημική του πτέρυγα συσπειρώνεται πίσω από μια υποψηφιότητα με πρωτοφανή δυναμική, την υποψηφιότητα του μεγιστάνα Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος μάλιστα δεν κρύβει την αντιμεταναστευτική του προδιάθεση. Πώς θα χαρακτηρίζατε το συγκεκριμένο φαινόμενο;
Δ.Ζ.: Συμφωνώ μαζί σας, στον χαρακτηρισμό του Τραμπ ως φαινομένου, αλλά δεν μας ενδιαφέρουν περισσότερο οι Ρεπουμπλικάνοι, μας ενδιαφέρει ειδικά ο Τραμπ. Γιατί πέρα από την μεταναστευτική ρητορεία του μέχρι στιγμής, περισσότερο θα έπρεπε να ενδιαφέρει την Ελλάδα και την Ευρώπη, γενικότερα, η αλλαγή εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ, την οποία δείχνει ότι θέλει να εφαρμόσει ο Ντόναλντ Τραμπ…
Ερ.: Έδειξε και μια φιλορωσική προδιάθεση. Είπε π.χ. ότι είναι διατεθειμένος να τα βρει με τους Ρώσους…
Δ.Ζ.: Αυτό ακριβώς εννοούσα, ότι η πολιτική των γερακιών, των νεοσυντηρητικών του παλαιότερου Ρεπουμπλικανικού Κόμματος και των Δημοκρατικών του Ομπάμα, η οποία ήθελε επεμβατισμό στην Μέση Ανατολή, στην Ουκρανία, στα πόδια μας δηλαδή, στην Βόρεια Αφρική με τον απομονωτισμό που δείχνει ότι κουβαλάει μαζί του ο Ντόναλντ Τραμπ, με την παράδοση του αμερικανικού απομονωτισμού της δεκαετίας του ’20 και του ’30, αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για την εξέλιξη τόσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο και των σχέσεων της Ευρώπης με την Ρωσία, και της Ελλάδας με την Ρωσία. Γιατί εμείς δεν κρυβόμαστε, θεωρούμε ότι ο Πούτιν είναι μία πολύ σημαντική προσωπικότητα, ο οποίος κατάφερε και ανόρθωσε την χώρα του και έχει κάνει τους Ρώσους ξανά περήφανους και θέλουμε συνεργασία μαζί του. Συνεργασία όχι υποτέλειας, φυσικά, όπως διατείνονται κάποιοι, γιατί σε εξωτερικές σχέσεις δεν υπάρχουν φιλίες, υπάρχουν συναλλαγές και συνδιαλλαγές. Εμείς θέλουμε να μιλήσουμε με την Ρωσία, δεν την θεωρούμε σε καμία περίπτωση εχθρό, την θεωρούμε δυνητικά φίλη, που μπορεί να προσφέρει τόσο στην χώρα μας όσο και σε όλη την Ευρώπη, ώστε να αποκτήσει ξανά την ανεξαρτησία της και την αυτοτέλειά της, γιατί κακά τα ψέματα, τις τελευταίες δεκαετίες η εξωτερική πολιτική τόσο της Ελλάδας όσο και της Ευρώπης επιβάλλεται από κάποιες πρεσβείες που έχουν την αστερόεσσα ως σημαία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου