Την στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές έχει «φουντώσει» η παγκόσμια μάχη για την Παιδεία. Από την μία ο ΟΗΕ ζητά λιγότερη εκπαίδευση και ελεγχόμενους φτωχοποιημένους ανθρώπους, από την άλλη χώρες, ακόμα και στην Αφρική, αντιστέκονται σε αυτό με την βοήθεια του Ελληνισμού...
Εκπαιδευτικοί ηγέτες από όλον τον κόσμο συγκεντρώθηκαν πρόσφατα στα Ηνωμένα Έθνη, προκειμένου να συζητήσουν τους τρόπους σχετικά με την αύξηση της δράσης για την τάχιστη προώθηση του Στόχου 4 για την Βιώσιμη Ανάπτυξη, δηλαδή για την «εξασφάλιση περιεκτικής και δίκαιης ποιότητας εκπαίδευσης και προώθηση των ευκαιριών δια βίου μάθησης για όλους».
«Η αποκλειστική, δίκαιη και ποιοτική εκπαίδευση ανήκει στην καρδιά της Ατζέντας 2030 ως κλειδί που διευκολύνει την βιώσιμη ανάπτυξη», ανέφερε ο Peter Thomson, Πρόεδρος της Γενικής Νομοθετικής Εξουσίας του ΟΗΕ.
Σε έναν λόγο με αριστερό πρόσημο, εξήγησε πως η εκπαίδευση κρατά τα «κλειδιά» της επιτυχούς εφαρμογής της Ατζέντας 2030, προωθώντας την παγκόσμια ισότητα, την ισοπέδωση δηλαδή, μεταξύ άλλων, του μορφωτικού επιπέδου όλων των ανθρώπων προς τα κάτω, ώστε κανείς να μην ξεχωρίζει και να διαπρέπει.
Στην συνέχεια τον λόγο πήρε μια μουσουλμάνα, η αναπληρώτρια γενική γραμματέας του ΟΗΕ, Amina Mohammed, η οποία χαρακτήρισε την εκπαίδευση ως «ακρογωνιαίο λίθο της βιώσιμης ανάπτυξης», που συμπληρώνουμε εμείς ως σκοπό έχει την επιβολή παγκόσμιας σοβιετικού τύπου δικτατορίας με διαλυμένο τον ιδιωτικό τομέα, όπου διαπρέπουν οι ικανοί και προώθηση μιας κοινωνίας κρατικών υπαλλήλων-δούλων με ανταμοιβή το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα.
Η νοοτροπία αυτή πρέπει να ξεκινήσει από την εκπαίδευση, η οποία σύμφωνα με τον Ο.Η.Ε πρέπει να μεταδώσει την νοοτροπία της Νέας Τάξης παντού.
Η «ελάχιστη εγγυημένη εκπαίδευση» αντικαθιστά την ουσιαστική Παιδεία, καθώς όπως επίσημα αναφέρει ο Ο.Η.Ε στην ιστοσελίδα του «περισσότερη εκπαίδευση συνιστά απειλή για την βιώσιμη ανάπτυξη».
«Γενικά, οι άνθρωποι με υψηλή Παιδεία, που έχουν υψηλότερα εισοδήματα, καταναλώνουν περισσότερους πόρους από εκείνους με χαμηλότερη Παιδεία, που τείνουν να έχουν χαμηλό εισόδημα», αναφέρεται μεταξύ άλλων.
Άρα, σύμφωνα με τον ΟΗΕ, η εκπαίδευση πρέπει να είναι μία για όλους, με την ποιότητα να πέφτει, καθώς η ισχυρή Παιδεία απειλεί την Ατζέντα 2030 ή αλλιώς η ισχυρή Παιδεία, πυρήνας της οποίας είναι πανθομολογουμένως το φως των Ελλήνων, θα ξυπνήσει τους ανθρώπους εναντίον των σχεδίων υποδούλωσης της ανθρώπινης ψυχής.
Στην Ελλάδα, όπως βλέπουμε τον τελευταίο καιρό προωθούνται ριζικές αλλαγές στην Παιδεία, οι οποίες χαρακτηρίζονται από καθηγητές ως «εχθρικές» προς την ανάπτυξη της σκέψης και την ενίσχυση της γνώσης.
Ωστόσο, η απάντηση στα σχέδια της Ατζέντας 2030 έρχεται και πάλι από τον Ελληνισμό!
Στην Αυστραλία έδωσαν 2 εκατομμύρια δολάρια από τον κρατικό προϋπολογισμό για την προώθηση της Ελληνικής Παιδείας στα σχολεία.
Στο Βέλγιο, την εισαγωγή μαθημάτων ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και λογοτεχνίας στις βαθμίδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Βελγίου, προβλέπει η Χάρτα Συνεργασίας «Εισαγωγή σε Γλώσσα και Πολιτισμό».
Επίσης αποφασίστηκε η εισαγωγή της ελληνικής γλώσσας ως τρίτης γλώσσας επιλογής στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου. Οι μαθητές του βελγικού Λυκείου θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουν τα νέα ελληνικά ως επίσημα διδασκόμενη γλώσσα στο πρόγραμμα σπουδών τους.
Παράλληλα, στις εγκαταστάσεις των Σχολείων της Ελληνικής Κοινότητας Αντίς Αμπέμπα, η Μητρόπολη Αξώμης και η ελληνική ομογένεια της Αντίς Αμπέμπα έχουν καταφέρει χάρη στην αγαστή συνεργασία τους να διατηρούν επί σειρά ετών πρότυπο για όλη την Αιθιοπία ελληνικό σχολείο.
Μάλιστα είναι το σχολείο που προτιμούν ξένοι διπλωμάτες αλλά και οικογένειες πολιτικών Αιθιόπων να στέλνουν τα παιδιά τους. Και αυτό γιατί το επίπεδο σπουδών που παρέχεται είναι άριστο.
Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές.
Το «αγκάθι» για τα σχέδια των παγκοσμιοποιητών παραμένουν οι Έλληνες και η διαχρονική Παιδεία τους.
Το φως των Ελλήνων προσπάθησαν να σβήσουν οι εκάστοτε σκοταδιστές. Δεν θα τα καταφέρουν ούτε αυτή την φορά, όσα συνέδρια και να κάνουν στον ΟΗΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου